Představení Contact Center Prague

Kdo jsme

Společnost Contact Center Prague (CCP) působí na světových trzích od roku 1990. Dnes se (CCP)řadí mezi přední poskytovatele služeb v oblasti inovativních center kontaktních služeb, vzdělávání, v oblasti komplexního řešení pohledávek. V České republice působí pod názvem Contact Center Prague, s.r.o.

Lidské zdroje

Pomůžeme Vám nalézt vhodné příležitosti a realizovat Váš potenciál. Pro Vaší organizaci vyhledáme vysoce kvalitní spolupracovníky.

Rozvoj a vzdělávání

Pomůžeme Vás dosahovat vyšších výsledků a vyšší kvality služeb prostřednictvím vzdělávání, rozvoje potenciálu Vás a Vašich spolupracovníků.

Náš cíl

Naším hlavním cílem je pomoci zvýšit výkon Vaší organizace a podpořit spokojenost Vašich klientů prostřednictvím vhodné kombinace a cílené aplikace vysoce kvalitních a komplexních služeb.

Poradenství

Konzultace v oblasti lidských zdrojů. Zvyšování efektivity a rozvoj služeb ve Vašich odděleních styku se zákazníky (audity, procesy, lidé, technologie).

Contact Center

Zajišťujeme jedinečný outsourcing služeb kontaktního centra. Posouváme úlohu tradičních call center (zákaznických služeb) od vyřizování požadavků k mnohem komplexnější službě.